Monday, December 21, 2009

kersfees

liggies brand op elke straat

en die mense word vir niemand kwaad

want dis kersfees in ons stad

tienduisend vader krismisse

is nat gesweet in hul sneeumusse

want dis kersfees in ons stad

'n honderd winkels in 'n ry

is almal innig lief vir my

en my geldvriend sal my help betaal

en wie moet ek bedank

as ek vir iemand 'n present kan koop

bier kan drink tot die trane loop

of jou lekker lyf

my liefiewyf

kan druk as ons dans

o, 'n katjie

of 'n hondjie

of 'n ringetjie vir jou

my dingetjie vir jou

selfmoord anoniem

se skof is nou van tien tot tien

want geld kan nooit die liefde koop

en partytjies moet ten einde loop


liggies brand op straat

en die mense word vir niemand kwaad

want dis kersfees in ons stad

spaar my

here

spaar my

spaar my nog 'n kersfees

sonder u

1 comment: