Thursday, October 15, 2009

ek begin alreeds wonder

is dit ver is dit eendag

is dit naby en gou

kom dit koud op 'n reëndag

of met sonskyn en blou

daardie dag as die einde

my eind’lik inhaal

daardie dag as die einde

sy buit kom haal

ja so loop elke storie

hy begin hy maak klaar

moenie dink dis nie so nie

dis vir almal waar

in 'n kar in die laatnag

alleen of met

mense wat wag

by 'n hospitaalbed

ek begin alreeds wonder

oor die dag as dit kom

kom ek met of sonder

waarskuwing om

want so loop elke storie

hy begin hy maak klaar

moenie dink dis nie so nie

dis vir almal waar

sal dit seer wees en stadig

of veilig en warm

kom my einde salig

en heilig en kalm

of sal ek bly vashou

versamel en kry

en sinneloos aanhou

tot die einde my kry

o so loop elke storie

hy begin hy maak klaar

moenie dink dis nie so nie

dis vir almal waar

gooi hartseer blomme

met 'n sluk en 'n traan

ons almal se somme

het 'n kom en 'n gaan

die einde kom eendag

vir my en vir jou

op 'n koue of reëndag

of met sonskyn en blou

is jy reg om te gaan

vra ’n wyse man my

en gelyk daarmee saam

is jy reg om te bly

No comments:

Post a Comment